piątek, 30 maja 2014

Rome Rzym Roma

Z pewnością mogę powiedzieć, że Rzym jest jednym z najbardziej niezwykłych i ujmujących miast w jakich kiedykolwiek byłam. Mimo że moja wycieczka odbyła się w lutym, było tam o wiele cieplej niż w Polsce choć padało. Można się poczuć jak bohater filmu Woody'ego Allena. Ceny porównywalne z cenami w innych krajach strefy euro. Akurat mi udało się trafić na wyprzedaże w takich sklepach jak Zara czy Gap, gdzie straciłam więcej niż na jedzeniu i przejazdach przez te wszystkie dni. Rzym tętni życiem, zarówno za dnia jak i w nocy. Ścisk w metrze w godzinach porannych jest całkowicie czymś normalnym. Mogę z czystym sercem powiedzieć, że to były najlepsze ferie zimowe mojego życia. Pizza, lody, klimat śródziemnomorski. To wszystko sprawia, że chciałabym tam kiedyś mieszkać przez dłuższy okres czasu.

I can say that Rome is one of the most extraordinary and charming cities in the world whose I've ever been. You could feel in this city like character of the Woody's Allen film. Rome is full of life. In daylight as well as in moonlight. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz